Veelgestelde vragen (FAQ)
Het lukt niet om de meting te starten op de HUB:
Werkt de internetverbinding?
Controleer op de HUB of het 4G icoontje zichtbaar is rechtsboven in het scherm. Zo niet, zet dan de mobiele data aan.Is de juiste cliënt geselecteerd?
Ga op het startscherm van de HUB naar ‘Kies cliënt’ of ‘Andere cliënt’ en selecteer de juiste cliënt. Zie Cliënt selecteren.Is de Hume-app up-to-date?
Ga naar de Google PlayStore / Apple AppStore en update de Hume-app.Is de sensor opgeladen?
Controleer of het sensorlampje gaat branden door de sensor te bewegen en/of contact te laten maken met de huid. Gaat het sensorlampje niet branden, laad de sensor dan op of vervang de batterij. Zie Hume-kit opladen.Is de HUB in de buurt van de sensor?
Het is belangrijk dat de HUB binnen 5 meter van de sensor blijft en dat er geen muur zit tussen de HUB en de sensor.
Ik zie geen stressvoorspelling:
Controleer op de telefoon of tablet waarop je de de stressvoorspelling wilt ontvangen of de Hume-app op de gebruikersmodus ‘Dashboard’ staat. Zie Gebruikersmodus kiezen.
Klik op Spanningsstatus om na te gaan waarom je geen stressvoorspelling ziet op het dashboard en wat je hieraan kunt doen.
Cliënt ervaart last door dragen van de sensoren:
Ervaart de cliënt pijn en/of ongemak of zijn er druk- of schaafplekken aanwezig?
Neem direct contact op met je accountmanager bij Mentech.
Bovenstaande oplossingen hebben mijn probleem niet opgelost:
Neem contact op met je accountmanager bij Mentech.
+31 40 209 4110
Erwin van de Cruijs | Accountmanager
erwin.vandecruijs@mentechinnovation.eu
+31 6 304 309 79
Rick Jansen | Accountmanager
rick.jansen@mentechinnovation.eu
+31 6 103 397 82
Arthur Vonk | Accountmanager
arthur.vonk@mentechinnovation.eu
+31 6 105 436 13