Account

  • Ik ben mijn/ons wachtwoord vergeten om in te loggen op de HUME applicaties?

Jullie hebben een groepswachtwoord voor het gebruik van de HUME. Mochten jullie dit wachtwoord vergeten zijn, dan kunnen jullie bij het inloggen op ‘wachtwoord vergeten?’ klikken. Volg de aanwijzingen om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Sensoren

  • Wat moet ik doen als mijn cliënt de sensoren niet accepteert?

Indien de cliënt de sensoren niet accepteert zijn er verschillende scenario’s mogelijk:

  1. Meting wordt uitgesteld. Ga na op welke wijze je de cliënt op een later moment kan laten wennen aan de sensoren.

  2. Wanneer alleen de borstband niet wordt geaccepteerd, kun je er ook voor kiezen om de meting door te laten gaan met alleen de SentiSock en de HUB. De HUME functioneert dan wel minder goed. De HUME kan niet functioneren wanneer alleen de borstband in combinatie met de HUB wordt gebruikt.

HUME testen

  • Kan ik eerst oefenen met de HUME?

Ja, dat kan. In het cliëntenoverzicht vind je een testcliënt. Deze kan gebruikt worden tijdens de instructies en om zelf met de HUME te oefenen. Uiteraard kan er ook altijd een extra instructiemoment worden aangevraagd via de accountmanager van Mentech.

Privacy

  • Hoe gaat Mentech om met de privacy van de deelnemer?

De manier waarop Mentech omgaat met de gegevens staat beschreven in het Privacy beleid

Contact

  • Ik heb een andere vraag. Waar kan ik dan terecht?

Neem contact op met jouw accountmanager van Mentech of bel het algemene nummer van Mentech: 040 209 4110.