Skip to main content
Skip table of contents

Veelgestelde vragen (FAQ)

Het lukt niet om de meting te starten op de HUB:

  • Werkt de internetverbinding?
    Controleer op de HUB of het 4G icoontje zichtbaar is rechtsboven in het scherm. Zo niet, zet dan de mobiele data aan.

  • Is de juiste cliënt geselecteerd?
    Ga op het startscherm van de HUB naar ‘Kies cliënt’ of ‘Andere cliënt’ en selecteer de juiste cliënt. Zie Cliënt selecteren.

  • Is de Hume-app up-to-date?
    Ga naar de Google PlayStore / Apple AppStore en update de Hume-app.

  • Is de sensor opgeladen?
    Controleer of het sensorlampje gaat branden door de sensor te bewegen en/of contact te laten maken met de huid. Gaat het sensorlampje niet branden, laad de sensor dan op of vervang de batterij. Zie Hume-kit opladen.

  • Is de HUB in de buurt van de sensor?
    Het is belangrijk dat de HUB binnen 5 meter van de sensor blijft en dat er geen muur zit tussen de HUB en de sensor.

Ik zie geen stressvoorspelling:

  • Controleer op de telefoon of tablet waarop je de de stressvoorspelling wilt ontvangen of de Hume-app op de gebruikersmodus ‘Dashboard’ staat. Zie Gebruikersmodus kiezen.

  • Klik op Spanningsstatus om na te gaan waarom je geen stressvoorspelling ziet op het dashboard en wat je hieraan kunt doen.

Cliënt ervaart last door dragen van de sensoren:

  • Ervaart de cliënt pijn en/of ongemak of zijn er druk- of schaafplekken aanwezig?
    Neem direct contact op met je accountmanager bij Mentech.

Bovenstaande oplossingen hebben mijn probleem niet opgelost:

  • Neem contact op met je accountmanager bij Mentech.

info@mentechinnovation.eu

+31 40 209 4110

Erwin van de Cruijs | Accountmanager

erwin.vandecruijs@mentechinnovation.eu

+31 6 304 309 79

Rick Jansen | Accountmanager

rick.jansen@mentechinnovation.eu

+31 6 103 397 82

Arthur Vonk | Accountmanager

arthur.vonk@mentechinnovation.eu

+31 6 105 436 13

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.