Skip to main content
Skip table of contents

Spanningsstatus

Op het spanningsoverzicht (dashboard) zie je een overzicht van de spanningsstatus van je cliënten. Een rond bolletje betekent dat de Hume actief aan het meten is bij de betreffende cliënt.

De spanningsstatus kan verschillende kleuren hebben. Iedere kleur heeft een andere betekenis:

Groen: Cliënt is ontspannen

Oranje: Overgangsfase tussen ontspannen en gespannen

Rood: Cliënt is gespannen

Blauw (alleen in oude Hume-app): Personalisatiemodus. In deze modus heeft de Hume (ont)spanningsmeldingen nodig om goed ingesteld te kunnen worden voor de betreffende cliënt. Zie Labels/opmerkingen invoeren

Grijs (met of zonder uitroepteken): (Nog) geen/onvoldoende data of datafout. Wanneer deze spanningsstatus na 5 minuten nog niet is gewijzigd, kijk dan bij Sensorstatus en Foutmeldingen. LET OP: deze spanningsstatus verschijnt ook wanneer er nog geen Hume-model is geactiveerd, met uitzondering van de personalisatiemodus.

Wolk met streep: Hume is niet actief

Oude Hume-app

Nieuwe Hume-app

Kopie_groen oud.png
Kopie_groen nieuw.png
Kopie_oranje oud.png
Kopie_oranje nieuw.png
Kopie_rood oud.png
Kopie_rood nieuw.png
Kopie_grijs oud.png
Kopie_grijs nieuw.png
Kopie_uitroepteken oud.png
Kopie_uitroepteken nieuw.png
Kopie_wolk oud.png
Kopie_wolk nieuw.png

Spanningsmeter (alleen in nieuwe Hume-app)

In de nieuwe Hume-app kun je de spanningsstatus ook in de vorm van een spanningsmeter weergeven door onderstaand stappenplan te volgen.

Stap 1: Klik in het spanningsoverzicht op de naam van je cliënt.

Screenshot_20240530-141810.png

Stap 2: Klik op de gekleurde (grote) cirkel die de spanningsstatus van je cliënt weergeeft.

Screenshot_20240528-101256.png

Stap 3: Gelukt! Nu wordt de spanningsstatus weergegeven in de vorm van een spanningsmeter. Wanneer je vervolgens op de spanningsmeter klikt, springt de spanningsstatus terug naar de stoplichtvorm.

Screenshot_20240528-101228.png

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.