Sensorstatus
Om na te gaan of de sensoren (nog) goed contact maken met de Hume-telefoon, voldoende (goede) data binnenkrijgen en voldoende opgeladen zijn, kun je de sensorstatus checken. Dit wordt vooral geadviseerd wanneer de spanningsstatus langer dan 5 minuten een grijze kleur met uitroepteken laat zien. Klik hiervoor op de spanningsstatus (cirkel) van je cliƫnt in het spanningsoverzicht (dashboard):
Oude Hume-app | Nieuwe Hume-app |
---|---|
Nu verschijnen de sensoren in beeld waarmee wordt gemeten. De sensorstatus (groen, oranje, rood of grijs bolletje achter de naam van de sensor) bepaalt welke actie ondernomen dient te worden.
Oude Hume-app | Nieuwe Hume-app |
---|---|
Sensorstatus is rood
Leg de Hume-telefoon (HUB) dichter bij de sensoren. Waarschijnlijk is er te veel afstand tussen de Hume-telefoon en de sensoren waardoor de informatie niet juist doorgegeven kan worden. Als dit na 2 minuten niet werkt, herstart dan de meetsessie. De sensorstatus kan ook rood worden doordat de batterij (bijna) leeg is. Vervang in dat geval de batterij van de borstband en/of laad de Senti-module op. Zie Hume-kit opladen.
Sensorstatus is oranje
Als de sensorstatus oranje is, zijn de sensoren met de Hume-telefoon (HUB) aan het verbinden maar komt er nog geen of onvoldoende data binnen. Als dit langer dan 2 minuten duurt, herstart dan de meetsessie.
Sensorstatus is groen
De sensoren zijn verbonden met de Hume-telefoon (HUB) en er komt voldoende data binnen. Wanneer de spanningsstatus desondanks grijs met een uitroepteken blijft, controleer dan of de sensoren goed zitten. Zie Borstband SentiSock. Als dit het probleem niet verhelpt, herstart dan de meetsessie. Als ook dit niet helpt, vervang dan de sok (indien van toepassing).
Sensorstatus is grijs
De sensoren zijn niet (meer) verbonden met de Hume-telefoon (HUB). Leg de Hume-telefoon dichter bij de sensoren. Als dit na 2 minuten niet werkt, herstart dan de meetsessie. De sensorstatus kan ook grijs worden doordat de batterij leeg is. Vervang in dat geval de batterij van de borstband en/of laad de Senti-module op. Zie Hume-kit opladen.
Blijf je problemen ondervinden met meten? Neem dan contact op met jullie contactpersoon. Je kunt ook bellen of mailen met de supportafdeling van Mentech: +31 40 209 4110 of support@mentechinnovation.eu.