Skip to main content
Skip table of contents

Veelgestelde vragen (FAQ)

Is er ook een e-learning beschikbaar?

Problemen met inloggen:

  • Werkt de internetverbinding?
    Controleer op de Hume-telefoon of het 4G icoontje zichtbaar is rechtsboven in het scherm. Zo niet, zet dan de mobiele data aan.

  • Foutmelding ‘User pool client 1 does not exist’: er een onjuiste organisatienaam ingevoerd. Controleer of er geen spelfouten in de organisatienaam staan.

  • Foutmelding ‘User does not exist’: er zijn onjuiste inloggegevens ingevoerd. Controleer of er geen spelfouten in de gebruikersnaam of het wachtwoord staan. De organisatienaam is wel juist ingevoerd.

  • Inloggen in de Hume-app lukt niet maar in MyHume op de laptop wel:

    • Controleer of er geen spelfouten staan in de inloggegevens.

    • Controleer of de meest recente versie van de Hume-app is geïnstalleerd. In de nieuwe Hume-app vind je het versienummer door onderaan de pagina op het i-icoontje te klikken. Als je nog de oude Hume-app gebruikt, installeer dan de nieuwe. Update/installeer de Hume-app via de Google PlayStore / Apple AppStore en probeer vervolgens opnieuw in te loggen.

  • De Hume-app blijft hangen na het invullen van de organisatienaam. Dit gebeurt wanneer de telefoon geen verbinding heeft met internet. Maak verbinding met een ander netwerk en probeer vervolgens opnieuw in te loggen.

  • De Hume-app is automatisch uitgelogd. Dit gebeurt na 30 dagen om beveiligingsredenen en is dus normaal. Voor hulp bij inloggen zie Inloggen Hume-app op Hume-telefoon (HUB) en Inloggen Hume-app op groepstelefoon.

Het lukt niet om de meting te starten op de Hume-telefoon (HUB):

  • Werkt de internetverbinding?
    Controleer op de Hume-telefoon of het 4G icoontje zichtbaar is rechtsboven in het scherm. Zo niet, zet dan de mobiele data aan.

  • De Hume-app blijft zoeken naar de sensor, ook al knippert de Senti-module van de SentiSock blauw. Sluit de Hume-app volledig af en wacht minimaal 30 seconden voordat je de app opnieuw opstart. Als het probleem hiermee niet is verholpen, herstart dan de telefoon en probeer het vervolgens opnieuw.

  • Staan ‘Locatie’ en ‘Bluetooth’ aan? Wanneer de Hume-telefoon (HUB) vraagt om toegang tot ‘Locatie’ en/of ‘Bluetooth’, sta dit dan altijd toe. Dit kan ook ingesteld worden bij ‘Instellingen’ op de telefoon.

  • Is de juiste cliënt geselecteerd (geldt alleen voor de oude Hume-app)?
    Ga op het startscherm van de Hume-telefoon naar ‘Kies cliënt’ of ‘Andere cliënt’ en selecteer de juiste cliënt. Zie Cliënt selecteren (oude Hume-app).

  • Is de sensor opgeladen?
    Controleer of het sensorlampje gaat branden door de sensor te bewegen en/of contact te laten maken met de huid. Gaat het sensorlampje niet branden, laad de sensor dan op of vervang de batterij. Zie Hume-kit opladen.

  • Is de Hume-telefoon in de buurt van de sensor?
    Het is belangrijk dat de Hume-telefoon binnen 5 meter bij de sensor blijft en dat er geen muur zit tussen de Hume-telefoon en de sensor.

  • Is de Hume-app op de Hume-telefoon up-to-date?
    Ga naar de Google PlayStore / Apple AppStore en update de Hume-app.

  • Lukt het nog steeds niet om de sensoren te verbinden met de Hume-telefoon? Zie Sensoren verbinden | Sensoren-verbinden-niet en Foutmeldingen.

Problemen met de SentiSock:

  • De Senti-module laat geen rood lampje zien tijdens het opladen. Het kan helpen om het oplaadkabeltje er even uit te trekken en opnieuw in de Senti-module te steken.

  • De Senti-module knippert rood en wit. Neem contact op met de supportafdeling van Mentech.

Ik zie geen stressvoorspelling:

  • Zit het kabeltje van de blauwe SentiSock (V2) nog goed in de Senti-module gestoken?

  • Zit de SentiSock nog goed om de voet en/of maakt de borstband nog goed contact met de huid?

  • Werkt de internet-/wifi-verbinding op de groepstelefoon?

  • Klik op Spanningsstatus om na te gaan waarom je geen stressvoorspelling ziet op het spanningsoverzicht (dashboard) en wat je hieraan kunt doen.

  • Oude Hume-app: controleer op de groepstelefoon waarop je de de stressvoorspelling wilt ontvangen of de Hume-app op de gebruikersmodus ‘Dashboard’ staat. Zie Gebruikersmodus kiezen (oude Hume-app).

  • Is de Hume-app op de groepstelefoon up-to-date?
    Ga naar de Google PlayStore / Apple AppStore en update de Hume-app.

  • Zie je nog steeds geen stressvoorspelling? Zie Foutmeldingen.

De stoplichtkleur van de Hume lijkt niet overeen te komen met het spanningsniveau van mijn cliënt:

  • De Hume meet subtiele interne veranderingen bij de drager. Dit zijn signalen die voor ons niet direct zichtbaar zijn. Hoewel je cliënt er misschien kalm uitziet, kan het toch zijn dat hij of zij spanning opbouwt of andersom. Ook kan de Hume geen onderscheid maken tussen positieve en negatieve spanning en zal dus bij beide vormen van spanning veranderen van groen naar oranje en/of rood. Voor meer informatie en voorbeelden zie Spanningsstatus.

Cliënt ervaart last door dragen van de sensoren:

  • Ervaart de cliënt pijn en/of ongemak of zijn er druk- of schaafplekken aanwezig? Stop met meten en bel, Whatsapp of mail direct naar de supportafdeling van Mentech: +31 40 209 4110 of support@mentechinnovation.eu.

Hoe bestel ik nieuwe sokken?

Bovenstaande oplossingen hebben mijn probleem niet opgelost:

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.