Veelgestelde vragen (FAQ)
Het lukt niet om de meting te starten op de Hume-telefoon (HUB):
Werkt de internetverbinding?
Controleer op de Hume-telefoon of het 4G icoontje zichtbaar is rechtsboven in het scherm. Zo niet, zet dan de mobiele data aan.Is de juiste cliënt geselecteerd (geldt alleen voor de oude Hume-app)?
Ga op het startscherm van de Hume-telefoon naar ‘Kies cliënt’ of ‘Andere cliënt’ en selecteer de juiste cliënt. Zie Cliënt selecteren (oude Hume-app).Is de sensor opgeladen?
Controleer of het sensorlampje gaat branden door de sensor te bewegen en/of contact te laten maken met de huid. Gaat het sensorlampje niet branden, laad de sensor dan op of vervang de batterij. Zie Hume-kit opladen.Is de Hume-telefoon in de buurt van de sensor?
Het is belangrijk dat de Hume-telefoon binnen 5 meter bij de sensor blijft en dat er geen muur zit tussen de Hume-telefoon en de sensor.Is de Hume-app op de Hume-telefoon up-to-date?
Ga naar de Google PlayStore / Apple AppStore en update de Hume-app.Lukt het nog steeds niet om de sensoren te verbinden met de Hume-telefoon? Zie Sensoren verbinden | Sensoren-verbinden-niet en Foutmeldingen.
Ik zie geen stressvoorspelling:
Werkt de internet-/wifi-verbinding op de groepstelefoon?
Klik op Spanningsstatus om na te gaan waarom je geen stressvoorspelling ziet op het spanningsoverzicht (dashboard) en wat je hieraan kunt doen.
Oude Hume-app: controleer op de groepstelefoon waarop je de de stressvoorspelling wilt ontvangen of de Hume-app op de gebruikersmodus ‘Dashboard’ staat. Zie Gebruikersmodus kiezen (oude Hume-app).
Is de Hume-app op de groepstelefoon up-to-date?
Ga naar de Google PlayStore / Apple AppStore en update de Hume-app.Zie je nog steeds geen stressvoorspelling? Zie Foutmeldingen.
Hoe bestel ik nieuwe sokken?
Mail naar support@mentechinnovation.eu en vermeld:
Casusnummer
Postadres
Naam contactpersoon
Benodigde maat sokken
Linker of rechter sokken
Type sok: V1 (zwarte sok) of V2 (blauwe sok)
Cliënt ervaart last door dragen van de sensoren:
Ervaart de cliënt pijn en/of ongemak of zijn er druk- of schaafplekken aanwezig? Stop met meten en bel of mail direct naar de supportafdeling van Mentech: +31 40 209 4110 of support@mentechinnovation.eu.
Bovenstaande oplossingen hebben mijn probleem niet opgelost:
Neem contact op met de supportafdeling van Mentech.
+31 40 209 4110