Veelgestelde vragen (FAQ)
Ik kan de meting niet starten:
Werkt de internetverbinding?
Controleer of het 4G icoon zichtbaar is rechtsboven in de telefoonIs de juiste cliënt geselecteerd?
Ga naar "kies cliënt" en selecteer de juiste cliëntIs de HUME app up to date?
Ga naar de PlayStore / AppleStore en update de HUME app.Is de sensor opgeladen?
Controleer of de sensor aan gaat door het te bewegen en/of contact laten maken met de huidIs de HUB in de buurt van de sensor?
De HUB mag niet verder dan 5 meter verwijderd zijn van de sensor(en).
Ik zie geen stressvoorspelling:
Wat geeft de connectiestatus op de HUB aan?
Groen: ga door naar de volgende stap
Oranje: Controleer of de sensoren op de juiste plek zitten
Rood: Controleer de afstand tussen de HUB en sensor
Controleer batterijstatus
Controleer of de internetverbinding werkt.
Cliënt ervaart last door dragen van de sensoren:
-Ervaart de cliënt pijn en/of ongemak of zijn er druk- of schaafplekken aanwezig?
Neem direct contact op met uw aangewezen adviseur van Mentech
Bovenstaande oplossingen hebben mijn probleem niet opgelost:
-Neem contact op met uw aangewezen adviseur van Mentech
+31 40 209 4110
Erwin van de Cruijs | Accountmanager
erwin.vandecruijs@mentechinnovation.eu
+31 6 304 309 79
Rick Jansen | Accountmanager
rick.jansen@mentechinnovation.eu
+31 6 103 397 82
Arthur Vonk | Accountmanager
arthur.vonk@mentechinnovation.eu
+31 6 105 436 13